Відповідно до наказу управління освіти Болехівського виконавчого комітету «Про організацію та проведення Тижня початкової освіти в закладах загальної середньої освіти» від 13.11.2018 року №270, відповідного наказу Болехівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2 від 13.11.2018 року № 245, затвердженого плану роботи з 26.11.2018 року по 30.11.2018 року в рамках Тижня початкової освіти на тему «Впровадження педагогічних технологій – основа інноваційного розвитку школи» у двох групах дітей 5-річного віку та 1-4 класах організовано та проведено ряд тематичних заходів.
26 листопада
Тематичний тиждень розпочали відкритим засіданням методичного об′єднання вчителів початкових класів з теми «Майстер-клас «Гра по-новому, навчання по-іншому з LEGO». Керівник методичного об′єднання, тренер НУШ, Лугова Н.В., ознайомила присутніх з технологією «ШІСТЬ ЦЕГЛИНОК» — новим практичним інструментом для навчання. Вчителі початкових класів Іванишин М.М., Сіркович Б.В., Каричорт Л.Ю., які пройшли курси підвищення кваліфікації вчителів НУШ, продемонстрували колегам вправи по використанню шести цеглинок LEGO® DUPLO® на уроках та перервах в 1-4 класах.
На засіданні МО ухвалено, що діти, виконуючи веселі завдання і граючись набором з шести різнокольорових цеглинок, тренують пам’ять, розвивають моторику і мислять творчо. Крім того, використання цієї технології дає можливість вчителям адаптувати і, звичайно, створювати власні завдання відповідно до вмінь та інтересів дітей. Всі присутні зазначили, що з навчальними та розвивальними цілями будуть впроваджувати дану технологію у своїй діяльності.
27 листопада
У першій половині дня проведено відкриті уроки з використанням сучасних педагогічних технологій, форм і методів:
Курс «Я досліджую світ» у 1-А класі (Іванишин М.М.) на тему
«Перші кроки у формуванні довільної поведінки учня у ставленні до вчителя. Введення знаку питання». Вчителем проведено ранкову зустріч, інтегровано навчальний матеріал з кількох предметів.
«Ранкова зустріч» у 2-А класі (Рак Г.А.) на тему
«Прощання осені». Вчитель працює над даним проблемним питанням давно, тому її досвід був корисним та цікавим для вчителів НУШ.
Українська мова у 3-А класі (Долішна Г.В.) на тему «Вимова і правопис слів із дзвінкими і глухими приголосними звуками». Вчитель поділилась з колегами своїм досвідом використання інтерактивних методів навчання.
Математика у 3-Б класі (Юзьків Н.Я.) на тему
«Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць. Назва розрядних чисел першого, другого і третього розрядів» Педагог організувала на уроці групову роботу з використанням ІКТ.
Українська мова у 4-Б класі (Каричорт Л.Ю.) на тему
«Повторення вивченого про прикметник як частину мови». Вчитель теж поділилася своїм досвідом впровадження роботи в групах на уроці та застосуваняя ІКТ в навчальних цілях.
Українська мова у 4-А класі (Лугова Н.В.) на тему
«Урок розвитку зв′язного мовлення. Складання художнього та наукового описів клена за опорними словами». На даному уроці вчитель за допомогою ІКТ продемонструвала, як програмне забезпечення до теми може цікаво навчати та розвивати учнів.
Між уроками вчителі фізичної культури та аніматори-четвертокласники провели «Спортивні перерви», які сприяли активному та цікавому відпочинку дошкільнят та учнів 1-4 класів.
У другій половині дня вчитель початкових класів, класний керівник 3-А класу Долішна Г.В. провела виховну годину «Дерево міцне корінням, а людина друзями». Третьокласники вчилися обирати друзів та розвивати в собі позитивні риси характеру, які допоможуть товаришувати, а також виготовили «Дерево дружби»:
Вчитель початкових класів Юзьків Н.Я. представила свої напрацювання з проблемного питання «Проектна діяльність в початковій школі» та презентувала колегам виставку учнівських проектів:
28 листопада
Цікаво та неповторно пройшов третій день предметного тижня на тему «Кольоровий день». Вчителі початкових класів опановували технологію кольоротерапії як ефективного засобу збереження здоров′я. Кожен клас протягом дня працював з різноманітними навчальними, розвивальними, пізнавальними та творчими вправами на використання одного з кольорів. Учасники навчально-виховного процесу та класні кімнати відтворювали відповідні кольори своїм одягом та дизайном.
Вчителі трудового навчання Томащук С.Д., образотворчого мистецтва Бунчак І.В., німецької мови Демків У.Я., інформатики Лопачук Х.М. також взяли активну участь у підготовці та проведенні тематичного дня (дизайн класних кімнат, виготовлення тематичних поробок, малюнків, вивчення віршів та дитячих ігор).
День завершився «Веселковою зустріччю» -- лінійкою-звітом, на якій кожен клас презентував свої кольори, напрацювання та враження від проведеного дня, обмінювались тематичними подарунками. Кожен клас одержав «веселкову» відзнаку за активну участь у проведенні «Кольорового дня».
Діти та їх батьки відзначили – день дуже пізнавальний, творчий, емоційно насичений і незабутній. Вчителі переконані – такі вправи слід частіше використовувати з метою регулювання психологічного навантаження учнів, чергування навчання та відпочинку.
29 листопада
У четвер відкриті заходи відвідали у наступних класах:
Заняття в групах дітей 5-річного віку (Колковська Н.О., Чулупин Н.В.) на тему
«Гармонія кольорів, форм і звуків». Вихователі вміло інтегрували навчальні та розвивальні вправи з метою розкриття теми заняття.
Курс «Я досліджую світ» у 1-Б класі (Сіркович Б.В.) на тему
«Узагальнення і систематизація вивченого з теми «Осінь». Вчитель професійно провела ранкову зустріч, організувала інтеграцію навчального матеріалу, форм і методів узагальнення, а також ознайомила присутніх з новим способом систематизації та подальшого відтворення навчального матеріалу – виготовленням лепбука.
Літературне читання у 2-А класі (Рак Г.А.) на тему
«Урок позакласного читання. Н.Мелетич «Парасолька». Вчитель теж широко впроваджує у своїй практиці групову роботу та використовує ІКТ.
Основи здоров′я у 2-Б класі (Звір Л.М.) на тему
«Подорож до країни чистоти і здоров′я». Вчитель запропонувала увазі колег нестандартну форму проведення уроку – урок-подорож.
Основи здоров′я у 4-Б класі (Герасимів М.В.) на тему
«Дружба та здоров′я». Вчитель поєднала інтеграцію та інтерактивні методи навчання з метою досягнення найкращого результату навчання та виховання
учнів.
Курс «Уроки для стійкого розвитку» у 4-Б класі (Лугова Н.В.) на тему
«Корегування особистих покупок. Здорова і нездорова їжа», на якому учні вчилися правильно робити покупки, виділяти корисну та некорисну їжу, сортували етикетки від використаних продуктів харчування з метою подальшого виготовлення тематичного колажу.
Між уроками вчитель музичного мистецтва Досяк Н.Р. організувала та провела з школярами веселі музичні перерви:
Після уроків вчителі початкових класів за «круглим столом» обговорювали питання «Креативність як здатність до творчого мислення». Своїми напрацюваннями з власної проблеми дослідження поділилася з колегами вчитель Звір Л.М.
На завершення «столу» початківці оформили виставку новинок дидактичних матеріалів та методичної літератури:
Класні керівники 1-4 класів також відвідали захід емоційно-розвивального характеру в режимі ГПД учнів 1-4 класів (Пуняк С.М.) на тему «Виготовлення нестандартної аплікації «Срібний дощик». Вихователь пробував поєднати у виготовленні аплікації різноманітні матеріали (картон і папір, мелена кава, мелений льон, нитка, насіння, фольга) та техніки (3D-зображення, вирізання по лекалах, згинання, клеїння). Діти працювали в групах над завданнями відповідно до їх вікових особливостей та створили колективну аплікацію.
30 листопада
Тиждень завершився підбиттям підсумків роботи, узагальненням напрацьованих матеріалів та фото-звіту.
Матеріали Тижня початкової освіти зібрано в тематичний кейс.
|