Педагоги та учні Болехівської загальноосвітньої школи I –III ступенів №2 регулярно беруть участь у загальнодержавному науково-громадському проекті МАН (Мала академія наук України), спрямованому на пошук, підтримку, сприймання творчому розвитку обдарованих, здібних до наукової роботи школярів.
Працюючи над науково-дослідницькою роботою в МАН, учні вчаться працювати з науковою літературою, набувають навичок критичного відбору й аналізу необхідної інформації, виконують наукову, дослідницьку, експериментальну роботу. Таким чином, учень розвивається як дослідник, а в подальшому і як науковець.
Основними завданнями шкільного конкурсу МАН було виявлення та підтримка обдарованих дітей та формування наукової еліти держави. Залучення інтелектуальної та творчої обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької та експериментальної роботи, ознайомлення з сучасними досягненнями та проблемами української та світової науки, формування активної громадянської позиції, виховання самостійності, наполегливості, вміння формувати та відстоювати власну думку.
За результатами I міського етапу науково – дослідницьких робіт Малої академії наук, учениця 9 класу Дмитрів Вікторія та науковий керівник Павлишин Т.О. братимуть участь у II етапі науково – дослідницьких робіт Малої академії наук, на базі Прикарпатського національного університету ім.В.Стефаника, відділення: історія, секція: історичне краєзнавство, базова дисципліна: історія України. Тема науково – дослідницької роботи «Роман Скворій (Володимир Ващишин – Рудий) – дослідник Болехівського краю».
Педагоги та учні Болехівської загальноосвітньої школи I –III ступенів №2 регулярно беруть участь у загальнодержавному науково-громадському проекті МАН (Мала академія наук України), спрямованому на пошук, підтримку, сприймання творчому розвитку обдарованих, здібних до наукової роботи школярів.
Працюючи над науково-дослідницькою роботою в МАН, учні вчаться працювати з науковою літературою, набувають навичок критичного відбору й аналізу необхідної інформації, виконують наукову, дослідницьку, експериментальну роботу. Таким чином, учень розвивається як дослідник, а в подальшому і як науковець.
Основними завданнями шкільного конкурсу МАН було виявлення та підтримка обдарованих дітей та формування наукової еліти держави. Залучення інтелектуальної та творчої обдарованої учнівської молоді до науково-дослідницької та експериментальної роботи, ознайомлення з сучасними досягненнями та проблемами української та світової науки, формування активної громадянської позиції, виховання самостійності, наполегливості, вміння формувати та відстоювати власну думку.
За результатами I міського етапу науково – дослідницьких робіт Малої академії наук, учениця 9 класу Дмитрів Вікторія та науковий керівник Павлишин Т.О. братимуть участь у II етапі науково – дослідницьких робіт Малої академії наук, на базі Прикарпатського національного університету ім.В.Стефаника, відділення: історія, секція: історичне краєзнавство, базова дисципліна: історія України. Тема науково – дослідницької роботи «Роман Скворій (Володимир Ващишин – Рудий) – дослідник Болехівського краю».
|