17 грудня у Болехівській ЗОШ І-ІІІ ст. №2 були проведені батьківські збори у 7-Б класі (класний керівник Демків У.Я.) у формі «круглого стола» на тему «Покарання та заохочення дітей в родині». «За» і «Проти»
Мета: 1. Вивчити точки зору батьків щодо вирішення проблемних ситуацій, пов’язаних із заохоченням і покаранням дітей.
2. Розвивати у батьків інтерес до обговорення проблемних ситуацій, що виникають у сім’ї.
3. Продовжити ознайомлення батьків із методами виховного впливу на дитину.
4. Звернути увагу батьків на переваги заохочення перед покаранням у вихованні дітей.
5. Виявити, яким заходам заохочення та покарання надають перевагу батьки.
Сім’я – особлива атмосфера, де дитина ділиться своїми радістю і горем, роздумами та сумнівами. Тому батькам слід замислитися над тим, чи справною є їх «машина сімейного виховання». Недаремно народ говорить: «Посієш звичку – пожнеш характер».
Заохочення і покарання – це, мабуть, одна з вічних проблем, що постають у процесі виховання дитини. На жаль, переважна більшість сучасних батьків не володіє знаннями про вплив цих методів стимулювання на розвиток малюка і застосовує заохочення і покарання залежно від власного рівня вихованості. Одні вважають, що слід лише заохочувати, інші – що неможливо обійтися без покарання. Але необхідно зрозуміти, що ефективність виховного процесу багато у чому залежить від самих батьків. Заохочення і покарання в одному випадку можуть допогти, але в іншому – нашкодити.
«У гарній родині покарань ніколи не буває, і це — найправильніший шлях сімейного виховання»
A. С. Макаренко
|