Четвер, 25.04.2024, 12:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Болехівський ліцей №2 "Науковий"

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2022 » Жовтень » 27 » Інтегрований урок з предметів "Я досліджую світ" та "Інформатики". Навчальний проєкт "Мандрівка Всесвітом"
15:32
Інтегрований урок з предметів "Я досліджую світ" та "Інформатики". Навчальний проєкт "Мандрівка Всесвітом"

viberПротягом  кількох  уроків, у жовтні 2022 року, ліцеїсти 4-А класу на уроках предметів «Я досліджую світ» та інформатики здійснювали пошукову та дослідницьку роботу з формування природничої компетентності та розвитку інтересу до астрономії шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про Всесвіт. У команді з учителями – керівниками проєкту «Мандрівка Всесвітом» Каричорт Лідією Юліанівною та Лопачук Христиною Михайлівною школярі набували навички роботи з енциклопедичною та довідковою літературою, планували і виконували практичні завдання за темою «Всесвіт», вчилися робити висновки. В учасників проекту формувалися поняття про розташування Сонячної системи у просторах космосу. Зміст досліджених понять розкривається в судженнях, які завжди виражаються в словесній формі, що сприяло розвитку уваги, мислення, мовлення, пам’яті. У дітей виховувався інтерес до науки, організованість, навички командної роботи.

Характер проекту:

за діяльністю: дослідницько-інформаційний;

за кількістю навчальних предметів: міжпредметний;

за кількістю учасників проекту: груповий;

за характером контактів: внутрішній;

за тривалістю виконання: короткостроковий;

за характером партнерських взаємодій: кооперативний.

Розгадавши кросворд, здобувачі освіти підійшли до визначення проблеми проєкту:      

- Що таке космос?

- Як давні люди уявляли Землю і Всесвіт?

- Що таке планети?

- Що таке Сонце?

- Що таке галактика?

- Що таке гравітація?

- Як розрізнити на нічному небі, де зорі, а де – планети?

- Які сузір’я існують?

- Що таке малі тіла Сонячної системи?

 Далі ми визначили шляхи розв’язання проблеми:

1. Читання додаткової та енциклопедичної літератури про Всесвіт.

2. Проведення самостійних досліджень та пошук інформації про космос.

3. Добирання зображень космічних об’єктів, запам’ятовування їхніх назв.

4. Прослуховування аудіо матеріалів «Сонячна система. Космічна музика». Музична хвилинка.

5. Вправляння у розпізнаванні планет, запам’ятовуванні їхніх назв, розташуванні відносно Сонця.

6. Перегляд фільму «Прогулянки в космосі».

7. Організація виставки малюнків «Сузір’я».

8. Оформлення настінного панно-презентації на стіні шкільного коридору «Планети Сонячної системи. Малі тіла Сонячної системи» після збору інформації про пошуки за завданням вчителів інформатики і ЯДС.

9. Презентація роботи.

          Для проведення дослідження учні класу об’єдналися у групи:

І група – «Науковці»;

ІІ група – «Дослідники»;

ІІІ група – «Планетознавці»;

ІV група – «Зорезнавці»;

V група – «Дослідники космосу»;

VI група – «Видавці».

  1. Ліцеїсти активно попрацювали, використовуючи технології «Мікрофон» (різноманітні повідомлення учнів), презентація малюнків «Сузір’я», навчальні та екологічні ігри «Хвости», «Асоціативний кущ», «Швидкий скафандр»,  вправа «Хмара слів».

Також отримували інформацію за допомогою пошукової системи про Всесвіт в інтернеті на комп’ютерах ліцею. Використовували для пошуку ключові слова. За допомогою інформаційних технологій здійснювали віртуальну космічну подорож, дослідження «Цікаво знати», тестування, створювали макети Сонячної системи, виготовляли макети планет, космічної техніки.

Завершенням нашого проєкту стало оформлення і випуск настінного панно-презентації на стіні шкільного коридору «Планети Сонячної системи. Малі тіла Сонячної системи», її презентація та підбиття підсумків.

Переглядів: 168 | Додав: ticher | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Жовтень 2022  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright MyCorp © 2024
uCoz